Hakosalo Asiakas (CRM)
Hakosalo Asiakas on kokonaisvaltainen ratkaisu asiakkuuksien hallintaan. Usein järjestelmää hyödynnetään kuntaorganisaatioiden asiakastyön toiminnanohjauksessa.
Järjestelmään tuodaan yritysten ja sidosryhmien yhteystiedot sekä kontaktihenkilöt. Perustietojen lisäksi järjestelmään voidaan luoda uusia tietokenttiä organisaatiokohtaisesti. Kaikki tiedot toimivat dynaamisesti luokitteluperusteina, jolloin voidaan luoda erilaisia asiakas- ja raportointiryhmiä.
Asiakkaan tarvetiedot koostuvat asiakkaan kanssa käytyjen aktiviteettien tiedoista. Lisäksi järjestelmä tallentaa asiakkaan palautteet, yhteydenotot ja tapahtumailmoittautumiset asiakaskohtaisille korteille. Asiakkaille lähetettävät sähköpostit voidaan myös tallentaa suoraan järjestelmään asiakaskorteille liitettäviksi.
Kattava raportointi vastaa hankkeiden ja projektien rahoituksen edellytyksenä oleviin vaatimuksiin. Näin työn etenemistä voidaan seurata ja samalla arvioida tehtyjen toimenpiteiden vaikuttavuutta. Aktiivinen toimenpiteiden seuranta toimii työnohjauksen apuvälineenä.
Asiakkaitamme:
- Auranmaan yrityspalvelut
- Forssan Yrityskehitys
- Huittisten kaupunki
- Josek - Joensuun Seudun Kehittämisyhtiö
- Kaarinan kehitys
- Kalajoen kaupunki
- Keuke - Keski-Uudenmaan Kehittämiskeskus
- Kinno - Kouvola Innovation
- Ladec - Lahden Seudun Kehitys
- Miksei Mikkeli
- Naturpolis - Koillis-Suomen Kehittämisyhtiö
- Posintra (Porvoo)
- Prizztech (Pori)
- Pälkäneen kunta
- Rauman kaupunki
- Sastamalan kaupunki
- SSYP Kehitys (Saarijärvi)
- Turku Science Park
- Witas (Viitasaari)
- Yritysvoimala (Hyvinkää)
- Äänekosken kaupunki