Witas panostaa asiakaspalveluun
Asiakastyytyväisyys kiinnostaa pohjoisessa Keski-Suomessa.
Kinnulan, Kivijärven, Pihtiputaan ja Viitasaaren alueella toimiva Kehittämisyhtiö Witas Oy haluaa tarjota asiakkailleen ensiluokkaisia palveluita. Vanha totuus on, että toimintaa voidaan kehittää oikeaan suuntaan vain oman työn onnistumista mittaamalla. Tämän vuoksi jatkuva vuorovaikutus ja palautteen saaminen asiakkailta ovat erityisen tärkeässä roolissa.
- On tärkeää saada asiakkailta palautetta erilaisten digitaalisten kanavien kautta. Asiakastyytyväisyyden mittaamisen ohella tarjoamme asiakkaillemme muita hyödyllisiä digitaalisia palveluita, kuten alueen yritys- ja palveluhakemiston sekä tontti- ja toimitilapalvelun, toimitusjohtaja Mirja Arkimaa painottaa kokonaisvaltaista asiakaskokemusta. Asiakkuudenhallinnassa ja mm. kohderyhmäluokittelussa käytämme Hakosalo Asiakas -järjestelmää.
Viestintäkoordinaattori Kirsti Kaakkurivaara kertoo, että Hakosalon kyselytyökalu on aktiivisessa käytössä. - Haluamme hyödyntää palvelua monipuolisesti kyselyiden ja esimerkiksi tapahtumailmoittautumisten yhteydessä, Kaakkurivaara kuvailee. Hänen mukaansa on hienoa, että järjestelmät toimivat saumattomasti yhteen ja kyselyt voidaan toteuttaa kohdennetusti. –Tällä hetkellä tavoittelemme kyselyn avulla alueen maatalousyrittäjiä, Kaakkurivaara havainnollistaa.
Lomaseutu lähestyy asiakkaita eri kanavissa
Markkinointikoordinaattori Marja Vähäsarja vastaa Lomaseudun markkinoinnista. - Pyydämme säännöllisin väliajoin alueen matkailutoimijoilta ja tapahtumajärjestäjiltä tietoa tulevista tapahtumista. Hakosalon palvelun avulla saamme kerättyä kaiken tarpeellisen tiedon, jotta voimme viestittää tapahtumista Lomaseudun eri kanavissa.
- Olemme myös keränneet tietoa kesän matkailusesongin onnistumisesta lähettämällä kyselylomakkeen alueen kärkiyrityksiin ja samalla saamme pidettyä yhteystiedot ajan tasalla. Kyselyt lähetetään suoraan sähköpostitse ja lisäksi voimme hyödyntää myös www- ja Facebook -sivuja. Näin tavoitamme asiakkaita eri kanavien kautta, Vähäsarja kuvaa.
Myös tapahtumien yhteydessä palautteet ovat tärkeässä roolissa. - Keksintöjen Viikon osalta hyödynnämme työkalua näytteilleasettajapalautteen saamiseksi, jolloin kykenemme kehittämään tapahtumaa jatkuvasti, Vähäsarja tiivistää aktiivisen asiakastyön hyötyjä.
KEHITTÄMISYHTIÖ WITAS OY
Kehittämisyhtiö Witas Oy on pohjoisessa Keski-Suomessa toimiva elinkeinoyhtiö, joka palvelee yrittäjiä sekä yrittäjäksi aikovia kaikissa yrityksen elinkaaren vaiheissa.
Haluatko tietää lisää? Tutustu Hakosalo Kunta -webinaareihin:
- Webinaari 1: Elinkeinoelämän palvelut
- Webinaari 2: Tapahtumat ja tilaisuudet kuntaorganisaatioiden asiakkaille
- Webinaari 3: Tehokkuutta työllisyyspalveluihin
- Webinaari 4: Digitaalisen kunnan asiakaspalvelut
Lue lisää onnistumisia:
- Elinvoimaa Forssan alueelle
- Hakosalo Asiakkaan kehitys ja uudet verkkosivut kevään 2019 aikana
- Hakosalo Asiakas julkaistiin Tampereella
- Hakosalo Kunta -käyttäjäpäivä marraskuussa Tampere-talossa
- Pohjanmaalla otettiin Hakosalo Kunta käyttöön
- VASEK ja Hakosalo solmivat yhteistyösopimuksen
- Kunnallisjohdon seminaarissa tavattiin tuttuja
- Järvi-Pohjanmaalla uusi koti yritykselle löytyy julkisesta toimitilapalvelusta
- Miksei Mikkeli vahvasti mukana yritysten kehittämisessä
- Toimitilapalvelu kovassa käytössä Seinäjoella
- Kiuruvesi tarjoaa palveluhakemiston yrityksille
- Varkaudessa ollaan tehokkaita työpaikkojen välittäjiä
- Navitas mittaa työn tuottavuutta tarkasti
- Autokaupungissa on vauhti päällä
- Palvelutapahtumat ovat tärkeitä LADECille
- Posintran yrittäjätapahtumat tukevat toimintaa
- Josekin asiakashallinta kehittyy jatkuvana prosessina
- Virrat tarjoaa elinkeinoelämälle ilmaisen hakemiston
- Sastamala tehostaa elinkeinoelämän palvelujaan
- Into Seinäjoki Oy tehosti sähköistä asiointia
- Rauman vapaat vuokra-asunnot löytyvät kootusti yhdeltä sivustolta
- Ammattikorkeakouluille räätälöity Hakosalo Asiakas käyttöön Satakunnan ammattikorkeakoulussa
- Salossa työnhakijat löytävät työnantajat