Hakosalo on johtava kuntaorganisaatioiden asiakasratkaisujen toimittaja

« Edellinen | Seuraava »

Hakosalo Asiakas julkaistiin Tampereella

 

Hakosalon käyttäjäpäivä täytti Soprano-salin Tampere-talossa. Paikalla oli suuri joukko elinkeinotyön ammattilaisia ympäri Suomea.

Tilaisuudessa yli 70 henkilöä 50 organisaatiosta sai nähdä uuden Hakosalo Asiakas -järjestelmän esittelyn. "Tilaisuus sujui hienosti ja erityisesti keskustelut asiakkaiden kanssa lämmittivät mieltä. Olemme panostaneet uuden version kehitystyöhön paljon ja keskittyneet Hakosalo Kunta -konseptiin voimakkaasti jo kahden vuoden ajan", toimitusjohtaja Jouni Hakosalo totesi tilaisuuden jälkeen. 

Tilaisuudessa esiteltiin myös kokonaan uusia toiminnallisuuksia. Asiakkaat kertoivat uusyritystoiminnan raportointiominaisuuksien olevan aikainen joululahja. Chatbot-ominaisuuden odotetaan parantavan palvelutasoa ja automatisoivan rutiinityötä. Sisäiset prosessit -työkalu puolestaan nähdään hyödyllisenä välineenä organisaation oman toiminnan hallinnassa. Navitas Kehityksen Petra Ryymin piti mielenkiintoisen esityksen kehittämisyhtiön toiminnasta, tavoiteasettelusta ja siitä, miten he seuraavat tavoitteiden saavuttamista Hakosalon ratkaisujen avulla. 

Siirtyminen uuteen Hakosalo Asiakas -järjestelmään tehdään yhdessä asiakasorganisaatioiden kanssa. Jokaisessa ympäristössä on omat erityispiirteensä ja ne on otettava huomioon siirtymävaiheessa. Hakosalo pyrkii loppuvuoden aikana sopimaan aikataulut asiakaskohtaisesti, jotta asiakkaat pääsevät käyttämään uutta versiota heti ensi vuoden alkupuolella. 
 

Hedelmällisiä keskusteluja

Hakosalon edustajat kävivät lukuisia keskusteluja asiakkaiden kanssa. "Oli mukava kuulla, mitä asiakkaille kuuluu ja kuinka he jo odottavat siirtymistä uuteen järjestelmään. Roolipohjaisuuden myötä useat organisaatiot alkoivat pohtia käytön laajentamista yli organisaatiorajojen", myyntijohtaja Tuomas Hautala kertoo. 

Hän myös kehottaa asiakkaita olemaan yhteydessä Hakosaloon, jotta siirtymäajankohdasta voidaan tehdä tarkempi suunnitelma. Kätevin tapa on lähettää postia joko yhteydenottolomakkeella tai ottaa suoraan yhteyttä Hakosalon edustajaan. 

Huom! Mikäli ehdit lähtemään tilaisuudesta pois ennen kuin liikelahjat jaettiin, niin ilmoitathan asiasta meille yhteydenottolomakkeen avulla. Toimita lomakkeen avulla myös postiosoite, jonne voimme toimittaa liikelahjan. 

Kiitos kaikille hienosta päivästä!


» Siirry yhteydenottolomakkeelle (hakosalo.fi)
 


Lue lisää onnistumisia:

 
Päivitetty 21.11.2018

Hakosalo Software Oy

Tiedepuisto 4, 28600 Pori
myynti@hakosalo.fi
Puh. 010 231 0571