Palvelutapahtumat ovat tärkeitä LADECille
Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy haluaa panostaa toimintansa kehittämiseen laaja-alaisesti.
Tämän vuoksi asiakaspalautteiden kerääminen on tuotu keskeiseksi osaksi palveluprosessia. LADECissa koetaan tärkeäksi että käytössä on asianmukaiset työkalut palautteiden keräämiseen ja analysointiin.
- Palveluidemme piirissä ovat lähtökohtaisesti kaikki alueella toimivat yritykset sekä ne yksityishenkilöt, jotka ovat perustamassa tai suunnittelevat aloittavansa yritystoimintaa. Lisäksi teemme myyntityötä seudun ulkopuolella toimiville yritykselle, jotta hekin laajentaisivat toimintaansa ja siten hyötyisivät Lahden seudusta, toimitusjohtaja Jukka Rantanen kertoo.
LADEC on jo pitkään käyttänyt Hakosalon CRM-työkalua. Kun käyttöön otettiin myös kyselytyökalu, saadaan kaikki palautteet kirjattua keskitetysti samaan järjestelmään. Tämä selkeyttää työtä merkittävästi, sillä asiakastapahtumien kirjauksen yhteydessä voidaan lähettää tyytyväisyyskysely muutamalla napinpainalluksella.
- Pyrimme koko ajan kehittämään toimintaamme sekä neuvontapalveluitamme ja tähän tarvitsemme jatkuvaa palautetta asiakkailtamme perustuen toteutettuihin palvelutapahtumiin, Rantanen kuvaa kuinka LADEC seuraa palvelutapahtumiensa laatua.
Katso myös: LADECin asiakaspalautteen kerääminen tehostuu (www.ladec.fi)
LAHDEN SEUDUN KEHITYS LADEC OY
LADEC kehittää Lahden kaupunkiseudun elinkeinoelämän edellytyksiä, kilpailukykyä ja vetovoimaisuutta. Vastaamme aloittavien, toimivien ja sijoittuvien yritysten palvelusta Lahden kaupunkiseudulla sekä seudun markkinoinnista yritysympäristönä.
Haluatko tietää lisää? Tutustu Hakosalo Kunta -webinaareihin:
- Webinaari 1: Elinkeinoelämän palvelut
- Webinaari 2: Tapahtumat ja tilaisuudet kuntaorganisaatioiden asiakkaille
- Webinaari 3: Tehokkuutta työllisyyspalveluihin
- Webinaari 4: Digitaalisen kunnan asiakaspalvelut
Lue lisää onnistumisia:
- Elinvoimaa Forssan alueelle
- Hakosalo Asiakkaan kehitys ja uudet verkkosivut kevään 2019 aikana
- Hakosalo Asiakas julkaistiin Tampereella
- Hakosalo Kunta -käyttäjäpäivä marraskuussa Tampere-talossa
- Pohjanmaalla otettiin Hakosalo Kunta käyttöön
- VASEK ja Hakosalo solmivat yhteistyösopimuksen
- Kunnallisjohdon seminaarissa tavattiin tuttuja
- Järvi-Pohjanmaalla uusi koti yritykselle löytyy julkisesta toimitilapalvelusta
- Miksei Mikkeli vahvasti mukana yritysten kehittämisessä
- Toimitilapalvelu kovassa käytössä Seinäjoella
- Kiuruvesi tarjoaa palveluhakemiston yrityksille
- Varkaudessa ollaan tehokkaita työpaikkojen välittäjiä
- Navitas mittaa työn tuottavuutta tarkasti
- Autokaupungissa on vauhti päällä
- Posintran yrittäjätapahtumat tukevat toimintaa
- Josekin asiakashallinta kehittyy jatkuvana prosessina
- Virrat tarjoaa elinkeinoelämälle ilmaisen hakemiston
- Sastamala tehostaa elinkeinoelämän palvelujaan
- Into Seinäjoki Oy tehosti sähköistä asiointia
- Rauman vapaat vuokra-asunnot löytyvät kootusti yhdeltä sivustolta
- Ammattikorkeakouluille räätälöity Hakosalo Asiakas käyttöön Satakunnan ammattikorkeakoulussa
- Salossa työnhakijat löytävät työnantajat
- Witas panostaa asiakaspalveluun